IT-teknologier siden 2005
Forretningsindsigt, vidensdeling og et tæt samarbejde
Langvarige relationer med vores kunder – de føler, vi er en del af deres organisation. Det er vi på en måde også, for det er som regel den samme medarbejder, du som kunde har kontakt med – en medarbejder, der:
- forstår din virksomheds setup
- responderer hurtigt
- kan gå i gang med det samme (fordi han kender dit system)
- er dedikeret (fordi han er glad for sit arbejde)
- løser opgaven hurtigt (fordi han er specialist OG kender din forretning)
- er villig til at gå langt for at komme helt i mål (fordi han ved, du har tillid til ham)
- gerne lærer fra sig.

Tilfredse medarbejdere giver tilfredse kunder
Vores kunder værdsætter vores medarbejdere for deres dygtighed, og fordi de yder en god service. Det kan vores medarbejdere gøre (igen og igen), fordi de har nogle gode arbejdsvilkår.
Og når vores medarbejdere føler sig værdsatte – af kunder, kolleger og ledelse – er de glade for at gå på arbejde og har overskud til at yde en ekstra god service.
Sådan hænger tingene sammen for os. Vi gør meget ud af, at vores medarbejdere har det godt, og ved den seneste APV lå vores sociale kapital da også helt i top.
IT-konsulenter du kan stole på
Virksomheder har store forventninger til IT-konsulenter. De skal have teknologisk viden, overblik, forretningsforståelse og så skal de levere sikre løsninger – også under pres. De skal kunne kommunikere ofte svære teknogier til et sprog også ikke teknikkyndige kan forstå dvs. bygge bro mellem teknikken og ikke tekniske brugere. Det er krav, som vi stiller til alle vores konsulenter.
Vi udfordrer status quo
TripleIT løser opgaver med høj kompleksitet. Teknologisk befinder vi os i et grænsefelt, hvor udviklingen går så stærkt, at vi i fejlfindingsprocesser mv. hver gang må tænke bredt og ud af boksen.
Vi trækker på vores erfaring, men udfordrer til stadighed status quo. Dét er nødvendigt, hvis vi vil gøre en forskel inden for IT, netværk og sikkerhed – og det vil vi.
Det stiller krav til vores højtpræsterende medarbejdere, og blandt andet derfor gør vi et stort nummer ud af vidensdeling – både vores medarbejdere imellem og i forhold til vores kunder.
Du risikere at lære noget
Vi holder ikke på vores viden, men bliver klogere af at dele ud af den. Vi ønsker, at du som kunde lærer noget af at være sammen med os og bliver klogere på din egen forretning. Internt stiller vi også altid op for hinanden til faglig sparring.
Lidt over det forventet
Vi gør en dyd i strække os langt for vores kunder, og give dem en god oplevelse hver gang de møder os enter fysisk eller remote.
Det vi tror på og stræber efter
Vores vision
Vi vil stræbe efter at give den bedste brugeroplevelse, sparring og forretningsrådgivning inden for netværksteknologier, så vores kunder nu og i fremtiden vil opnå et bedre resultat på bundlinjen
Vores mission
Vi vil være den mest betroede IT-sparringspartner – Trusted Advisor – med stor forretningsindsigt og samtidig give en unik brugeroplevelse for vores kunder
Vores værdier
- Nærhed
- Vidensdeling
- Teamwork
- Loyalitet
- Kompetenceudvikling
Vores partnere






FAQ
Hvad er IT-support?
Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.
Hvorfor IT-support?
På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.
Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?
Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.
Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?
I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.
Hvad er IT-drift?
Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.
Hvorfor outsource IT-drift?
For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.
Information
TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]
Support
Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:
Gazelle
