Vi er certificeret forhandler af Heimdal Security løsninger

Heimdal løsningen, der er dansk udviklet, er en robust og gennemtestet platform som går skridtet videre end andre antivirus og malware løsninger.

Lad os hjælpe dig med at sikre din virksomhed, kontakt os allerede nu for en uddybende gennemgang. Få et uforpligtende tilbud samt evt. prøveabonnement.

E
Heimdal Security er den enkle cybersikkerhedsløsning med alt samlet i en cybersikkerheds-pakke
E
Systemet er modulært og du kan frit vælge hvilke funktioner du har behov for.

Certificeret partner

En god samlet Endpoint cyberløsning findes i Heimdal Security. Vi er certificeret partner.

Case beskrivelse af installation med 20 brugere

Kunden valgte den samlede endpoint sikkerhedspakke som giver mange fordele:

E
filtrerer alle udgående internet opslag og forhindrer adgang til kendte farlige sider og domæner, inkl. dem som en virus/malware er afhængige af for bl.a. at kunne gennemføre et fuldbyrdet ransomware angreb
E
checker løbende de lokale maskiners filsystem for virus og malware
E
scanner og stopper mails med phishing og scam
E
sikrer opdatering af windows og office
E
opdaterer de fleste alm. tredjepart software man ellers ikke altid er opmærksom på
E
giver os/jer mulighed for at styre og give adgang til at installere programmer, og derved forhindre aut. installation via malware og virus angreb

Kunden har nu et centralt overblik over helbredstilstanden af deres PC’ere ifht. virus og malware, og kan se statistik på de angreb der jævnligt finder sted og kan i systemet bl.a. se hvad der løbende bliver afværget med eksakt tidsstempling på hver hændelse.

Den fulde Heimdal security Endpoint løsning indholder følgende valgfrie moduler:

Threat Prevention (Darklayer guard & Vector n Detection)

E
En Secure DNS løsning der sørger for at kontrollere og blokere for skadelige domæner.

Trafik filtrering på DNS/HTTP/HTTPS niveau, med et AI/Machine Learning modul til at analyse den filtrerede data – og ydermere trusler som er usynlige for en Antivirus ved at studere mønstre i trafikken.

E
Beskyt yderligere hele dit netværk, herunder IoT, tablets, mobiltlf. med “Threat Prevention Perimeter” modulet.

Application Control

E
Blacklisting og Whitelisting af programmer, til at styre de administrative rettigheder og kontrol af tilgang til programmer.

Infinity Management

E
Giver mulighed for central udrulning af ny software.

Globalt software Udrulningsværktøj til Software der ikke er indbefattet I Patch & asset.

Ransomware Encryption Protection

Heimdal Security har lanceret en helt unik Ransomware beskyttelse – Ransomware Encryption Protection (REP), der forhindrer at dine filer bliver krypteret. REP er en enestående sikkerhedsløsning og helt unik på markedet, og som kan finde og stoppe ransomware angreb fra hidtil ukendte metoder og hackere. REP er et modul i Heimdal Security Endpoint sikkerhedspakken, men modulet kan også fungere fint alene og i samarbejde med andre antivirus- og antimalware systemer.

E-Mail Security – Advanced

E
Tilføjer en mere avanceret scanning af indhold og vedhæftede filer ud over hvad “E-mail Security – Standard” allerede gør.

Standard + Real-time formatterings kontrol af vedhæftelser, Deep attachment scanner, Deep content scanner, beskyttelse mod avancerede email trusler, trusselsalarmer der kan tilpasses.

E-Mail Fraud Prevention

E
Beskytter dig mod bl.a. CEO fraud der ved hjælp af kunstig intelligens hjælper med at afsløre en falsk afsender.

125 vectorer af mail fraud intelligence, stopper avanceret malware mails, blokerer svindelbaseret IBAN og konti numre. Analysere på “man in the mail” for at se på email compromise.

E-Mail Security – Advanced

E
Tilføjer en mere avanceret scanning af indhold og vedhæftede filer ud over hvad “E-mail Security – Standard” allerede gør.

Standard + Real-time formatterings kontrol af vedhæftelser, Deep attachment scanner, Deep content scanner, beskyttelse mod avancerede email trusler, trusselsalarmer der kan tilpasses.

E-Mail Fraud Prevention

E
Beskytter dig mod bl.a. CEO fraud der ved hjælp af kunstig intelligens hjælper med at afsløre en falsk afsender.

125 vectorer af mail fraud intelligence, stopper avanceret malware mails, blokerer svindelbaseret IBAN og konti numre. Analysere på “man in the mail” for at se på email compromise.

Privileged Access Management

E
Sikrer mod uautoriseret software installation ved at styre de lokale administratorers rettigheder.

PAM-løsning til brugerdefineret rettighedsstyring med fuld log. Auto- og approvalmode (inkl. App). Unikke features: Afvis administrator rettighed ved mistanke om trussel & Automatisk nedgradering af rettigheder i realtid ved infektion.

Patch & Asset Management

E
Sørger for at holde din software opdateret, såvel windows komponenter som tredjepart software.

Automatisering af Patching af tredjepart Software og windows opdateringer. Setup-and-forget uden brugerafbrydelser, markedets bredeste software understøttelse, som kan patche udenfor AD, versionsstyre, afinstallere, vise inventory (Software overblik) og meget mere.

Endpoint Detection (NextGAV, Firewall and MDM)

E
Antivirus og Antimalware med de mest nutidige skannings metoder baseret på kunstig intelligens.

Next gen. Antivirus – 4 lag af avanceret Malware detection (lokal fil og signatur scanning, real time cloud scanning, Sandboxing og Behavior based scan), MDM løsing, monitoring og administrering af firewall.

E-Mail Security – Standard

E
Sikrer mod indkomne farlige mails. Stopper udgående mails der indeholder CPR nummer.

MX-Record baseret Antispam, DKIM, DMARC, malware, ransomeware, Botnet & phising protection, O365 integration, 90 dages Mail relay, CPR nummer scanner, der sikrer at man ikke lækker CPR numre.

FAQ

Hvad er IT-support?

Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.

 

Hvorfor IT-support?

På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.

 

Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?

Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.

Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?

I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.

 

Hvad er IT-drift?

Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.

 

Hvorfor outsource IT-drift?

For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.

Information

TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]

Support

Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:

Gazelle

Vi er stolte over at kunne kalde os Gazelle i 2016, 2017, 2018 og 2019.
Børsen Gazelle Virksomhed
Cisco CCENT Network
Cisco CCNA
Cisco CCNP
Microsoft Partner Network