Vi er certificeret forhandler af Heimdal Security løsninger
Lad os hjælpe dig med at sikre din virksomhed, kontakt os allerede nu for en uddybende gennemgang. Få et uforpligtende tilbud samt evt. prøveabonnement.
Case beskrivelse af installation med 20 brugere
Kunden valgte den samlede endpoint sikkerhedspakke som giver mange fordele:
Kunden har nu et centralt overblik over helbredstilstanden af deres PC’ere ifht. virus og malware, og kan se statistik på de angreb der jævnligt finder sted og kan i systemet bl.a. se hvad der løbende bliver afværget med eksakt tidsstempling på hver hændelse.
Den fulde Heimdal security Endpoint løsning indholder følgende valgfrie moduler:
Threat Prevention (Darklayer guard & Vector n Detection)
Trafik filtrering på DNS/HTTP/HTTPS niveau, med et AI/Machine Learning modul til at analyse den filtrerede data – og ydermere trusler som er usynlige for en Antivirus ved at studere mønstre i trafikken.
Application Control
Infinity Management
Globalt software Udrulningsværktøj til Software der ikke er indbefattet I Patch & asset.

Ransomware Encryption Protection
E-Mail Security – Advanced
Standard + Real-time formatterings kontrol af vedhæftelser, Deep attachment scanner, Deep content scanner, beskyttelse mod avancerede email trusler, trusselsalarmer der kan tilpasses.
E-Mail Fraud Prevention
125 vectorer af mail fraud intelligence, stopper avanceret malware mails, blokerer svindelbaseret IBAN og konti numre. Analysere på “man in the mail” for at se på email compromise.
E-Mail Security – Advanced
Standard + Real-time formatterings kontrol af vedhæftelser, Deep attachment scanner, Deep content scanner, beskyttelse mod avancerede email trusler, trusselsalarmer der kan tilpasses.
E-Mail Fraud Prevention
125 vectorer af mail fraud intelligence, stopper avanceret malware mails, blokerer svindelbaseret IBAN og konti numre. Analysere på “man in the mail” for at se på email compromise.
Privileged Access Management
PAM-løsning til brugerdefineret rettighedsstyring med fuld log. Auto- og approvalmode (inkl. App). Unikke features: Afvis administrator rettighed ved mistanke om trussel & Automatisk nedgradering af rettigheder i realtid ved infektion.
Patch & Asset Management
Automatisering af Patching af tredjepart Software og windows opdateringer. Setup-and-forget uden brugerafbrydelser, markedets bredeste software understøttelse, som kan patche udenfor AD, versionsstyre, afinstallere, vise inventory (Software overblik) og meget mere.
Endpoint Detection (NextGAV, Firewall and MDM)
Next gen. Antivirus – 4 lag af avanceret Malware detection (lokal fil og signatur scanning, real time cloud scanning, Sandboxing og Behavior based scan), MDM løsing, monitoring og administrering af firewall.
E-Mail Security – Standard
MX-Record baseret Antispam, DKIM, DMARC, malware, ransomeware, Botnet & phising protection, O365 integration, 90 dages Mail relay, CPR nummer scanner, der sikrer at man ikke lækker CPR numre.
FAQ
Hvad er IT-support?
Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.
Hvorfor IT-support?
På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.
Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?
Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.
Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?
I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.
Hvad er IT-drift?
Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.
Hvorfor outsource IT-drift?
For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.
Information
TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]
Support
Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:
Gazelle
