Brug for remote support?

TeamViewer til Mac

Du downloader TeamViewer QuickSupport

TeamViewer til Windows

Du downloader TeamViewer QuickSupport

Ofte stillede spørgsmål

Hvem er TripleIT?
TripleIT er en dansk IT-virksomhed, som leverer IT-løsninger og outsourcing til små og mellemstore virksomheder.
Hvordan får jeg fat på jer?
Det kan hurtigt komme i kontakt med os ved at ringe på tlf.: +45 4445 1585 eller sende en mail til [email protected]
Jeg har et IT-behov i ikke tilbyder?
IT er et meget bredt område, og derfor kan vi ikke varetage alt. Hos TripleIT er bl.a. ERP-systemer og programmering af software ikke noget vi tilbyder selv, men vi har en række partnere vi samarbejder med, hvis du skulle få brug for andre IT-ydelser end dem, som står på vores hjemmeside. Kontakt os gerne for at høre nærmere.
Hvor kan jeg finde jeres priser?
  • Vi tilbyder faste priser inden for IT-hosting, IT-support og IT-backup. Du kan se oversigten over vores services her.
  • Vores andre ydelser har varierende priser efter dit behov.
  • Ønsker du at outsource din IT-drift til os, bliver prisen også fastsat efter dit behov.
Hvordan fungerer jeres support?

Vi kan tilbyde IT-support på dit kontor, også kaldet on-site, men vi kan også gøre det via fjernstyring (remote). Download TeamViewer for at få remote support.

Hvem får jeg i røret hos jeres support?
  • Hos One Sky får du altid IT-support fra en medarbejder, som både taler dansk og engelsk.
  • Med en aftale hos os, får du en eller flere faste kontaktpersoner, som er til rådighed for dig.
Hvor kan jeg finde min faktura?
Du kan finde din faktura ved at besøge vores Kundeportal. Hvis ikke du har dit login, kan du kontakte os og få dine loginoplysninger.

Fandt du ikke det du søgte?

Du er velkommen til at ringe på +45 4445 1585 eller sende en mail til [email protected]

FAQ

Hvad er IT-support?

Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.

 

Hvorfor IT-support?

På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.

 

Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?

Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.

Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?

I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.

 

Hvad er IT-drift?

Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.

 

Hvorfor outsource IT-drift?

For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.

Information

TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]

Support

Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:

Gazelle

Vi er stolte over at kunne kalde os Gazelle i 2016, 2017, 2018 og 2019.
Børsen Gazelle Virksomhed
Cisco CCENT Network
Cisco CCNA
Cisco CCNP
Microsoft Partner Network