Vil du være en del af TripleIT?

Vores arbejdsplads

I TripleIT er der altid plads til en åben dialog. Det er med til at støtte op omkring forandringer, der flytter virksomheden i takt med vores kunder. Vi støtter en høj grad af handlefrihed – under ansvar – fordi vi ved, det skaber engagement og motivation. Vi er alle, såvel ledelse som medarbejdere, en del af et team, der sammen skal skabe resultater på alle niveauer i værdikæden.

Vi vil være et sted, hvor man får lov til at være innovativ og udfolde sin kreativitet. Vores medarbejdere skal være nysgerrige og engagerede frontløbere, som altid viser professionalisme, der sætter kunden i centrum og sikrer, at alle aftaler bliver overholdt.

Vores medarbejdere er meget vigtige, og der skal være tillid mellem medarbejdere og ledelsen. Vi vil altid stræbe efter at skabe de bedste arbejdsforhold og sikre en løbende medarbejderudvikling, der til stadighed kan byde på nye udfordringer. Sundhedsforsikring og pensionsordning er med til at sikre medarbejderne også uden for arbejdspladsen og i fremtiden. Vi er ikke blege for at sige, at vi vil være verdens bedste arbejdsplads.

Som medarbejder iTripleIt viser man respekt, rettidig omhu og støtter sine kollegaer. Det er med til at skabe et trygt miljø, hvor forandringen bliver et positivt tilvalg. Der skal også være plads til en kvik bemærkning, der kan løfte stemningen og skabe en uformel omgangstone.

Det er ikke kun på arbejdspladsen, at TripleIT bruger tid med sine medarbejdere. Vores traditioner for sommerfester med familien, julefrokost og socialt samvær, når der byder sig en anledning, bliver et frirum, hvor vi “connecter” som mennesker snarere end medarbejdere. Også ved mere formelle arrangementer som workshops og møder kan vi lægge arbejdet på hylden og kommunikere helt frit og uformelt.

Ledige stillinger

» Vi har desværre ingen ledige stillinger pt.

Uopfordret ansøgning

Du er også velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning på nedenstående kontaktformular

FAQ

Hvad er IT-support?

Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.

 

Hvorfor IT-support?

På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.

 

Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?

Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.

Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?

I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.

 

Hvad er IT-drift?

Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.

 

Hvorfor outsource IT-drift?

For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.

Information

TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]

Support

Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:

Gazelle

Vi er stolte over at kunne kalde os Gazelle i 2016, 2017, 2018 og 2019.
Børsen Gazelle Virksomhed
Cisco CCENT Network
Cisco CCNA
Cisco CCNP
Microsoft Partner Network