Fibernet erhverv

One Sky løsninger

Sæt turbo på med fibernet erhverv

Optimer din daglige forretning med et professionelt, sikkert og stabilt fibernet erhverv. Vi arbejder altid for at sikre høj oppetid. Vi ved, hvor vigtigt et pålideligt netværk er for din forretning.

Vi har 20 års erfaring med at skabe netværksløsninger, der virker. Som mangeårig internetleverandør tilbyder TripleIT professionel og uvildig rådgivning, og vi sikrer, at du får den samlede løsning, der er bedst for din virksomhed. TripleIT tilbyder både flatrate internetløsninger og forbrugsafregning.

One Sky er en del af TripleIT, og One Sky internetløsninger kan kombineres med routere/switche og en række sikkerhedsprodukter såsom managed firewalls og VPN. TripleITs driftsafdeling kan stå for 24/7 drift og overvågning af hele løsningen.

Kontakt os, og hør mere om vores fibernet erhverv, hvis du ønsker sikkerhed og kontinuitet i dine daglige forretninger.

Hastighed

Fra 10 Mbit/s op til 10 Gbit/s forbindelse.

Svartid

Svartider på under 16 ms i vores danske netværk.

~

Driftsikkerhed

Høj driftssikkerhed i form af bl.a. redundant opbyggede fiberringe med fuld udstyrsredundans og lynhurtig core-forbindelse.

FAQ

Hvad er IT-support?

Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.

 

Hvorfor IT-support?

På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.

 

Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?

Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.

Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?

I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.

 

Hvad er IT-drift?

Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.

 

Hvorfor outsource IT-drift?

For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.

Information

TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]

Support

Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:

Gazelle

Vi er stolte over at kunne kalde os Gazelle i 2016, 2017, 2018 og 2019.
Børsen Gazelle Virksomhed
Cisco CCENT Network
Cisco CCNA
Cisco CCNP
Microsoft Partner Network