IT-support der skaber tryghed

IT-support
Nedbrud, langsomt internet, adgang, printer og login besvær – alle sammen problemer der saboterer virksomhedens drift og gør kollegaerne stiktossede. De begrænser adgangen til vigtige ressourcer og bidrager til tabt arbejdstid. Det kan derfor blive meget dyrt og endda katastrofalt, hvis I ikke får løst jeres IT-problemer hurtigst muligt.
Ved at outsource jeres IT-support, kan I få skovlen under de tekniske problemer.
Effektiv og pålidelig IT-support giver tryghed
Med en outsourcet IT-support vil I få en tryghed, ved at forekommende IT-problemer altid bliver løst, når som helst. I kan slippe for kaotiske og ineffektive tilstande, og i stedet for at udføre jeres arbejde bekymringsfrit. I behøver ikke længere bekymre jer over, om jeres IT-afdeling får løst problemerne før at de er taget hjem.
Ved at outsource virksomhedens IT-support til TripleIT, håndterer vi alle de IT-udfordringer som en intern IT-afdeling normalt ville udføre. Vi kan enten gøre det fra vores kontor via. remote support med TeamViewer eller via. on-side support på jeres adresse.
100% tilpasset topkvalitet løsninger
Yderligere har vi mulighed for at udstationere en IT-medarbejder i jeres virksomhed, enten i længere perioder eller på dagsbasis. Alt andet lige, vil jeres IT-problemer blive løst på en måde, som giver jer den bedste oplevelse og gavner jeres forretning.
IT-support A-Z hos TripleIT
Siden 2005 har vi arbejdet med IT-support, hvor vi har dybdegående erfaring med IT-support. Vi er eksperter inden for alsidig IT-support, hvor vi kan hjælpe med et hav af forskelligartede opgaver.
Vores kunder benytter os derfor som deres foretrukne IT-partner af serviceydelser samt hjælp til hard- og software problemer.
Vi klarer supportopgaver med alt lige fra rådgivning, IT-setup, printerproblemer, IT-sikkerhed og Office 365. Fra vores afdeling i Glostrup servicerer vi kunder i hele landet med både dansk- og engelsktalende IT-konsulenter.
I behøves derfor ikke at bekymre jer, om at outsource jeres supportafdeling til os. Vores erfarne og kompetente IT-supportere skal nok hjælpe jer med, hvad I måtte have brug for hjælp med.
Telefon Support
Vores IT-supportere sidder klar til at besvare dine spørgsmål over telefonen. Ved akutte henvendelser kan du ringe til os på tlf.: +45 44 45 15 85
Remote support
Vi kan klare 90 % af alle supportopgaver fra vores kontor, og vi benytter forskellige fjernstyringsværktøjer og VPN til at få adgang til kundesystemer.
On-site support
Hvis det ikke er muligt for os at klare opgaven remote, starter vi bilen og kommer ud til din virksomhed og løser opgaven på stedet.
Ad Hoc IT-support
IT-support på aftale
IT-driftsaftale
Er dit behov endnu større end bare IT-support, tilbyder vi en fuld IT-driftsaftale med bl.a. IT-support, backup, hosting og forretningsrådgivning af dit IT-setup.
Hvad kan vi tilbyde?
On-side support
Kontakt os og få trygheden tilbage
Har I bruger for hjælp med IT-supporten eller ønsker at høre mere?
Kontakt os på tlf.: +45 4445 1585 eller på email: [email protected]
Vi har IT-supportløsninger til alle, uanset type og størrelse virksomhed.
Telefon Support
Vores IT-supportere sidder klar til at besvare dine spørgsmål over telefonen. Ved akutte henvendelser kan du ringe til os på tlf.: +45 44 45 15 85
Remote support
Vi kan klare 90 % af alle supportopgaver fra vores kontor, og vi benytter forskellige fjernstyringsværktøjer og VPN til at få adgang til kundesystemer.
On-site support
Hvis det ikke er muligt for os at klare opgaven remote, starter vi bilen og kommer ud til din virksomhed og løser opgaven på stedet.
FAQ
Hvad er IT-support?
Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.
Hvorfor IT-support?
På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.
Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?
Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.
Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?
I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.
Hvad er IT-drift?
Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.
Hvorfor outsource IT-drift?
For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.
Information
TripleIT ApS | CVR 29527784
Naverland 2, 2600 Glostrup, Denmark
+45 4445 1585
[email protected]
Support
Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:
Gazelle
