IT-support der skaber tryghed

IT-support

Har jeres virksomhed udfordringer med at vedligeholde IT-supporten? Eller måske til tider et skiftende behov? Det er ikke alle virksomheder, der har en hel IT-afdeling til rådighed. Det kan være at I har en IT-ansvarlig, men hvis vedkommende går på ferie, hvem skal så hjælpe med et eventuelt nedbrud?

Nedbrud, langsomt internet, adgang, printer og login besvær – alle sammen problemer der saboterer virksomhedens drift og gør kollegaerne stiktossede. De begrænser adgangen til vigtige ressourcer og bidrager til tabt arbejdstid. Det kan derfor blive meget dyrt og endda katastrofalt, hvis I ikke får løst jeres IT-problemer hurtigst muligt.

Ved at outsource jeres IT-support, kan I få skovlen under de tekniske problemer.

Effektiv og pålidelig IT-support giver tryghed

Med en outsourcet IT-support vil I få en tryghed, ved at forekommende IT-problemer altid bliver løst, når som helst. I kan slippe for kaotiske og ineffektive tilstande, og i stedet for at udføre jeres arbejde bekymringsfrit. I behøver ikke længere bekymre jer over, om jeres IT-afdeling får løst problemerne før at de er taget hjem.

Ved at outsource virksomhedens IT-support til TripleIT, håndterer vi alle de IT-udfordringer som en intern IT-afdeling normalt ville udføre. Vi kan enten gøre det fra vores kontor via. remote support med TeamViewer eller via. on-side support på jeres adresse.

100% tilpasset topkvalitet løsninger

Yderligere har vi mulighed for at udstationere en IT-medarbejder i jeres virksomhed, enten i længere perioder eller på dagsbasis. Alt andet lige, vil jeres IT-problemer blive løst på en måde, som giver jer den bedste oplevelse og gavner jeres forretning.

Med os på sidelinjen vil I altid kunne være sikre på, at nogen altid tager sig af jeres akutte IT-problemer. Herunder vil I få en skalerbar løsning, som I altid kan tilpasse efter jeres unikke behov. På den måde kan i altid have jeres fulde fokus på værdiskabende aktiviteter, mens vi tager os af de tekniske udfordringer.

IT-support A-Z hos TripleIT

Siden 2005 har vi arbejdet med IT-support, hvor vi har dybdegående erfaring med IT-support. Vi er eksperter inden for alsidig IT-support, hvor vi kan hjælpe med et hav af forskelligartede opgaver.

Vores kunder benytter os derfor som deres foretrukne IT-partner af serviceydelser samt hjælp til hard- og software problemer.

Vi klarer supportopgaver med alt lige fra rådgivning, IT-setup, printerproblemer, IT-sikkerhed og Office 365. Fra vores afdeling i Glostrup servicerer vi kunder i hele landet med både dansk- og engelsktalende IT-konsulenter.

I behøves derfor ikke at bekymre jer, om at outsource jeres supportafdeling til os. Vores erfarne og kompetente IT-supportere skal nok hjælpe jer med, hvad I måtte have brug for hjælp med.

Telefon Support

Vores IT-supportere sidder klar til at besvare dine spørgsmål over telefonen. Ved akutte henvendelser kan du ringe til os på tlf.: +45 44 45 15 85

Remote support

Vi kan klare 90 % af alle supportopgaver fra vores kontor, og vi benytter forskellige fjernstyringsværktøjer og VPN til at få adgang til kundesystemer.

On-site support

Hvis det ikke er muligt for os at klare opgaven remote, starter vi bilen og kommer ud til din virksomhed og løser opgaven på stedet.
Z

Ad Hoc IT-support

Med Ad Hoc IT-support hos TripleIT, kan du altid ringe til os og få hjælp til dine udfordringer. Er du kunde i forvejen, får du Ad Hoc opgaver til en billigere timepris. Vi tager telefon og giver dig den nødvendige dokumentation – endda med et smil på læben.
l

IT-support på aftale

Med IT-support efter aftale, får du IT-support når du har brug for det, for et fast månedligt beløb og en reduceret timepris. Hvis dit behov er større, kan vi give dig en skræddersyet aftale, hvor vi aftaler en fast månedlig- og timepris. Her har du også mulighed for at få 24/7 IT-support.

IT-driftsaftale

Er dit behov endnu større end bare IT-support, tilbyder vi en fuld IT-driftsaftale med bl.a. IT-support, backup, hosting og forretningsrådgivning af dit IT-setup.

Hvad kan vi tilbyde?

Med vores ydelser vil du i sidste ende få en bred vifte af kompetencer, som til sammen vil give dig den bedste oplevelse og resultat
N
Support efter aftale
N
Remote support
N
Ad hoc support
N
On-side support
N
Telefon support
N
Ingen binding
N
Adgang til service desk
N
Serverovervågning
N
Mange års erfaring
N
Hurtig responstid
N
Rådgivning
N
Vidensdeling
N
Høje kompetencer
N
IT-partner
N
IT-afdeling

Kontakt os og få trygheden tilbage

Har I bruger for hjælp med IT-supporten eller ønsker at høre mere?

Kontakt os på tlf.: +45 4445 1585 eller på email: [email protected]

Vi har IT-supportløsninger til alle, uanset type og størrelse virksomhed.

Telefon Support

Vores IT-supportere sidder klar til at besvare dine spørgsmål over telefonen. Ved akutte henvendelser kan du ringe til os på tlf.: +45 44 45 15 85

Remote support

Vi kan klare 90 % af alle supportopgaver fra vores kontor, og vi benytter forskellige fjernstyringsværktøjer og VPN til at få adgang til kundesystemer.

On-site support

Hvis det ikke er muligt for os at klare opgaven remote, starter vi bilen og kommer ud til din virksomhed og løser opgaven på stedet.

FAQ

Hvad er IT-support?

Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.

 

Hvorfor IT-support?

På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.

 

Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?

Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.

Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?

I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.

 

Hvad er IT-drift?

Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.

 

Hvorfor outsource IT-drift?

For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.

Information

TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]

Support

Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:

Gazelle

Vi er stolte over at kunne kalde os Gazelle i 2016, 2017, 2018 og 2019.
Børsen Gazelle Virksomhed
Cisco CCENT Network
Cisco CCNA
Cisco CCNP
Microsoft Partner Network