Wi-Fi i Naverland

One Sky løsninger

Du er nu online på One Skys Wi-Fi

One Sky leverer, i samarbejde med Nordea Ejendomme, wi-fi-internet i mødelokalerne.
I One Sky er vores kernekompetencer nærhed, driftssikkerhed og hurtig support.

One Sky har kontor på 11. sal i kontorhus 1, og du er altid velkommen til at komme forbi til en snak om dine IT- og internetudfordringer. Se mere om One Sky her.

Vi har mange tilfredse kunder i Kontorhus 1 & 1C. Spørg dem gerne til råds om hvorfor de har valgt One Sky.

One Sky tilbyder også din virksomhed professionelt, lynhurtigt og stabilt fiberinternet i kontorhus 1 & 1C i Naverland.

Vi garanterer:

  • Nærhed,
  • Hurtig responstid
  • 24/7 overvågning
  • Fejlretning
  • Garanteret oppetid på 99,7 %.

Som den eneste internetudbyder i Naverland, tager vi fuldt ansvar for din virksomheds internet – også efter kl. 16. Vores stab af teknikere er altid klar til at afhjælpe evt. problemer med internet og andre IT-opgaver.

Som internetkunde får du også adgang til IT-supportaftaler til særligt favorable Naverland-priser.

Priser på fibernet erhverv

FAQ

Hvad er IT-support?

Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.

 

Hvorfor IT-support?

På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.

 

Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?

Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.

Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?

I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.

 

Hvad er IT-drift?

Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.

 

Hvorfor outsource IT-drift?

For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.

Information

TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]

Support

Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:

Gazelle

Vi er stolte over at kunne kalde os Gazelle i 2016, 2017, 2018 og 2019.
Børsen Gazelle Virksomhed
Cisco CCENT Network
Cisco CCNA
Cisco CCNP
Microsoft Partner Network
Cisco CCENT Network
Cisco CCNA
Cisco CCNP
Microsoft Partner Network