One Sky hosting – Lad os tage hånd om dine data

One Sky løsninger

Med en dedikeret server kan du skabe din egen “private cloud”. 
Dansk support 24 timer i døgnet, og du skal ikke bekymre dig om drift, sikkerhed og backup

Co-location

Med en Co-location løsning sørger vi for opbevaringen af dit serverudstyr i vores datacenter

Dedikeret server

Med Dedikeret Cloud Server får din virksomhed sit eget område i vores serverpark

Cloud/VPS

Med Virtuel Cloud/VPS får din virksomhed et virtuelt setup i vores serverpark

Co-location i datacenter

Vi klarer opbevaringen af dit serverudstyr i vores datacenter

Fylder dit serverudstyr for meget? Larmer det? Mangler I de optimale forhold til at opbevare jeres systemer?

Vi klarer opbevaringen af dit serverudstyr i vores datacenter.

One Sky hosting er profesionelle rackskabe, høj sikkerhed, afkøling, individuel UPS-sikring ved strømsvigt og One Sky internet. Du sparer plads og slipper for de store omkostninger og besvær ved eget serverrum.

Du undgår store investeringer i egen infrastruktur med en One Sky Co-location og er sikret opbevaring under optimale forhold.

Vi garanterer høj tilgængelighed og 24/7 overvågning af datacenter.

TripleIT tilbyder også andre tillægsydelser til Co-location. Ønsker du fx. administreret firewall, offside backup eller en alternativ internetudbyder? Vi tilbyder endvidere erfaren og kompetent support på både Linux- og Windows serverløsninger.

Vi tilbyder også dedikerede og virtuelle servere, som giver mulighed for øjeblikkeligt at øge dine ressourcer uden at skulle installere i yderligere hardware. Ønsker du senere en anden serverløsning, så tilpasser vi selvfølgelig efter dine behov.

Dedikeret Server/Private Cloud

Med en dedikeret server kan du skabe din egen “private cloud”

Du får dit eget dedikerede miljø på vores fysiske servere i Danmark. Du sammensætter efter dine behov og slipper for at investere og vedligeholde dyrt IT-udstyr.

Du har fuld kontrol over din virksomheds IT-systemer og infrastruktur, og dermed mulighed for selv at styre og fordele ressourcerne i din egen private sky. Det garanterer dig en høj grad af sikkerhed og fleksibilitet.

Dansk support 24 timer i døgnet, og du skal ikke bekymre dig om drift, sikkerhed og backup.

Du sparer investeringer i ekstra ressourcer på hardware, køling, strøm, netværk med mere, da vi leverer serverne på dedikeret hardware med mulighed for tilkøb af ekstra kapacitet fra det delte miljø. Denne løsning giver os mulighed for øjeblikkeligt at øge dine ressourcer uden at skulle installere yderligere hardware.

Sikkerheden er i top. One Sky Hosting er en del af TripleIT gruppen, som er eksperter inden for netværk og sikkerhed. Vi benytter markedets førende teknologier inden for firewall, server, storage og virtualisering.

Dedikerede servere bruges ofte som kraftige backend SQL-servere eller andre kritiske applikationer, hvor performance/sikkerhed skal kontrolleres 100 %, eller til private clouds og clustre.

Cloud/VPS

Med Virtuel Cloud/VPS får din virksomhed et virtuelt setup i vores serverpark

One Skys Virtual Private Server (VPS) løsning er bygget på Nimble Storage og med en VMware platform. Med en VPS fra One Sky får du den største håndterbarhed, stabilitet og ydeevne for et virtuelt servermiljø, i en 100% dansk serverpark.

Hos One Sky får du adgang til en opbygning, der er særligt tilpasset dine behov for VPS. Dvs. at du foruden vores tre standardpakker, kan skalere antallet af hardwareressourcer* efter behov og betaler dermed kun for den mængde, som du reelt har brug for.

 

 Hvornår skal jeg vælge VPS:

N

Hvis du overvejer en dedikeret serverløsning, men ikke ønsker at bruge rigtig mange penge på dyr hardware og datacenter drift, med bl.a. UPS, køling, overvågning, alarmer, backup og hvad der ellers hører til.

N
Hvis du mangler en professionel serverplatform til hosting af din virksomheds egen IT-infrastruktur, eller selv udvikler og drifter specielle IT-applikationer og IT-services for dine kunder.
N
Hvis du har brug for mere performance og større fleksibilitet end det din standard webhosting udbyder kan tilbyde.
N
Hvis du er afhængig af at din virtuelle server har sin egen Public IP-adresse.

Dine fordele med One Sky VPS:

N
Du får adgang til at oprette, nedlægge og administrere dine virtuelle servere inden for den ressourcemængde, der er aftalt.
N
Du får adgang til store mængder af serverkapacitet på en økonomisk fordelagtig og effektiv måde og kan nemt og hurtigt tilgå dine data.
N
Du betaler en lav pris baseret på dit forbrug og får adgang til 24/7 dansk support året rundt. Du slipper for at bekymre dig om drift, sikkerhed og backup og sparer investeringer i ekstra ressourcer på hardware, køling, strøm, netværk med mere.
N
Din(e) VPS(er) er beskyttet bag en state-of-the-art Cisco X-series Firewall, og derved kan vi håndtere den eksponering ud på internettet.
N
Du får mulighed for vedligeholdelse af operativsystem og professionel overvågnings af din(e) VPS(er)

FAQ

Hvad er IT-support?

Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.

 

Hvorfor IT-support?

På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.

 

Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?

Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.

Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?

I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.

 

Hvad er IT-drift?

Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.

 

Hvorfor outsource IT-drift?

For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.

Information

TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]

Support

Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:

Gazelle

Vi er stolte over at kunne kalde os Gazelle i 2016, 2017, 2018 og 2019.
Børsen Gazelle Virksomhed
Cisco CCENT Network
Cisco CCNA
Cisco CCNP
Microsoft Partner Network