One Sky hosting – Lad os tage hånd om dine data

Med en dedikeret server kan du skabe din egen “private cloud”.
Dansk support 24 timer i døgnet, og du skal ikke bekymre dig om drift, sikkerhed og backup
Co-location
Med en Co-location løsning sørger vi for opbevaringen af dit serverudstyr i vores datacenter
Dedikeret server
Med Dedikeret Cloud Server får din virksomhed sit eget område i vores serverpark
Cloud/VPS
Med Virtuel Cloud/VPS får din virksomhed et virtuelt setup i vores serverpark
Co-location i datacenter
Vi klarer opbevaringen af dit serverudstyr i vores datacenter
Fylder dit serverudstyr for meget? Larmer det? Mangler I de optimale forhold til at opbevare jeres systemer?
Vi klarer opbevaringen af dit serverudstyr i vores datacenter.
One Sky hosting er profesionelle rackskabe, høj sikkerhed, afkøling, individuel UPS-sikring ved strømsvigt og One Sky internet. Du sparer plads og slipper for de store omkostninger og besvær ved eget serverrum.
Du undgår store investeringer i egen infrastruktur med en One Sky Co-location og er sikret opbevaring under optimale forhold.
Vi garanterer høj tilgængelighed og 24/7 overvågning af datacenter.
TripleIT tilbyder også andre tillægsydelser til Co-location. Ønsker du fx. administreret firewall, offside backup eller en alternativ internetudbyder? Vi tilbyder endvidere erfaren og kompetent support på både Linux- og Windows serverløsninger.
Vi tilbyder også dedikerede og virtuelle servere, som giver mulighed for øjeblikkeligt at øge dine ressourcer uden at skulle installere i yderligere hardware. Ønsker du senere en anden serverløsning, så tilpasser vi selvfølgelig efter dine behov.
Co-location 1/2 skab
- 1/2 rackskab
- Oprettelse 0 kr.
- Fast IP-adresse
- Binding 3 måneder
- Sikret bag firewall
- 250 Mbit/s flatrate
- 1 ledsaget adgang/måned
Co-location 1 skab
- 1 rackskab
- Oprettelse 0 kr.
- Fast IP-adresse
- Binding 3 måneder
- Sikret bag firewall
- 250 Mbit/s flatrate
- 1 ledsaget adgang/måned
Dedikeret Server/Private Cloud
Dedikeret server
Small business- 1 dedikeret server
- Oprettelse kr. 3.000
- Fast IP-adresse
- Binding 36 måneder
- Sikret bag firewall
- 250 Mbit/s flatrate
- Single Quadcore CPU
- 16 GB ram
- 2 x 250 GB diske i Raid 1
- Basis installation*
Dedikeret server
Medium business- 1 dedikeret server
- Oprettelse kr. 6.000
- Fast IP-adresse
- Binding 36 måneder
- Sikret bag firewall
- 250 Mbit/s flatrate
- Single Quadcore CPU
- 32 GB ram
- 2 x 500 GB diske i Raid 1
- Basis installation*
Med en dedikeret server kan du skabe din egen “private cloud”
Du får dit eget dedikerede miljø på vores fysiske servere i Danmark. Du sammensætter efter dine behov og slipper for at investere og vedligeholde dyrt IT-udstyr.
Du har fuld kontrol over din virksomheds IT-systemer og infrastruktur, og dermed mulighed for selv at styre og fordele ressourcerne i din egen private sky. Det garanterer dig en høj grad af sikkerhed og fleksibilitet.
Dansk support 24 timer i døgnet, og du skal ikke bekymre dig om drift, sikkerhed og backup.
Du sparer investeringer i ekstra ressourcer på hardware, køling, strøm, netværk med mere, da vi leverer serverne på dedikeret hardware med mulighed for tilkøb af ekstra kapacitet fra det delte miljø. Denne løsning giver os mulighed for øjeblikkeligt at øge dine ressourcer uden at skulle installere yderligere hardware.
Sikkerheden er i top. One Sky Hosting er en del af TripleIT gruppen, som er eksperter inden for netværk og sikkerhed. Vi benytter markedets førende teknologier inden for firewall, server, storage og virtualisering.
Dedikerede servere bruges ofte som kraftige backend SQL-servere eller andre kritiske applikationer, hvor performance/sikkerhed skal kontrolleres 100 %, eller til private clouds og clustre.
Cloud/VPS
Med Virtuel Cloud/VPS får din virksomhed et virtuelt setup i vores serverpark
One Skys Virtual Private Server (VPS) løsning er bygget på Nimble Storage og med en VMware platform. Med en VPS fra One Sky får du den største håndterbarhed, stabilitet og ydeevne for et virtuelt servermiljø, i en 100% dansk serverpark.
Hos One Sky får du adgang til en opbygning, der er særligt tilpasset dine behov for VPS. Dvs. at du foruden vores tre standardpakker, kan skalere antallet af hardwareressourcer* efter behov og betaler dermed kun for den mængde, som du reelt har brug for.
VPS STARTER
- 2 CPU’er
- 4 GB RAM
- 50 GB SSHD
- 250 Mbit Flatrate
- Backup og replikering inkluderet
- Ingen binding
VPS PRO
- 4 CPU’er
- 8 GB RAM
- 100 GB SSHD
- 250 Mbit Flatrate
- Backup og replikering inkluderet
- Ingen binding
VPS PRO X
- 4 CPU’er
- 16 GB RAM
- 300 GB SSHD
- 250 Mbit Flatrate
- Backup og replikering inkluderet
- Ingen binding
Hvornår skal jeg vælge VPS:
Hvis du overvejer en dedikeret serverløsning, men ikke ønsker at bruge rigtig mange penge på dyr hardware og datacenter drift, med bl.a. UPS, køling, overvågning, alarmer, backup og hvad der ellers hører til.
Dine fordele med One Sky VPS:
FAQ
Hvad er IT-support?
Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.
Hvorfor IT-support?
På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.
Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?
Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.
Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?
I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.
Hvad er IT-drift?
Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.
Hvorfor outsource IT-drift?
For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.
Information
TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]
Support
Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:
Gazelle
