Få en One sky backup løsning

Remote backup
Hos TripleIT får du en online IT-backup-løsning, der kan specieldesignes til din virksomheds behov.
De fleste virksomheder bør have eller har en IT-backup på deres IT sikkerheds tjekliste. Mange glemmer dog at få backuppen flyttet ud af huset og forsømmer ofte at tjekke, om backuppen er kørt, og om indholdet er i orden.
Du behøver ikke længere at bekymre dig om IT-backup og sikkerhedskopier af vigtige data. Alle backupdata opbevares i et topsikret datacenter.
Vi kan lave en tilpasset og fleksibel løsning, der håndterer alt fra online IT-backup af en enkelt server til backupløsninger med komplekse systemer med flere hundrede TB data.
Vi opbevarer din virksomheds data trygt i vores datacentre med 24/7 overvågning og dansk IT-support.
2-center-drift
Den øgede sikkerhed ved 2-center-drift består i, at vi efter aftale foretager en løbende replikering af hele virtuelle maskiner, således at disse kan startes på det sekundære miljø eller kopieres ud på et andet datacenter.
2-center-drift beskytter mod uheld eller udfald på en enkelt location. Med andre ord skal du vælge 2-center-drift, hvis du vil have en garanti for, at dine systemer kører videre, selvom der skulle opstå et større driftssvigt forårsaget af fx brand, bygnings- og vandskade eller indbrud/hærværk på den primære location.
Løsningen er ideel for dig, der har behov for ekstra høj datasikkerhed og tilgængelighed.
Du kan kombinere løsningen med online backup på en helt tredje location. Backup bør altid placeres på anden fysisk location væk fra produktionsmiljøet. Med online backup er du både sikret en kopi af dine data på en anden location, og med flere generationer af data er du garderet mod korrupte data og utilsigtet sletning af data.
Begge datacentre er døgnovervågede og er sikret, i flere lag, mod fysisk indbrud. Det betyder, at når du vælger TripleIT, står vi på mål for at dine data er i sikre hænder.
Priser for One Sky IT-backup
Online Backup Business
- Skræddersyet aftale
- Min. 25 GB
- Sikret bag Firewall
Replikering 2-center-drift
- Skræddersyet aftale
- Min. 25 GB
- Sikret bag Firewall
FAQ
Hvad er IT-support?
Som udgangspunkt kan IT-support omfatte mange ting, da det henviser til enhver form for hjælp til teknologirelaterede enheder, produkter og services. I en forretningsmæssig sammenhæng omhandler det primært assistance i forhold til overvågning og vedligeholdelse af softwaresystemer, netværk og IT-infrastrukturer.
Hvorfor IT-support?
På mange arbejdspladser er der i dag et øget behov for, at tekniske enheder såsom printere, internet, netværker, softwaresystemer mv. fungerer optimalt og efter hensigten. Tekniske problemer, systemnedgange og hardware vanskeligheder kan hurtigt medføre til markante konsekvenser for driften og økonomien. Teknologien ændrer sig og i takt med at hverdagen bliver mere digitaliseret, er det vigtigt at være opdateret for at undgå tekniske problematikker.
Hvad er forskellen på IT-service og IT-support?
Generelt set har IT-service og IT-support fokus på at hjælpe kunder. IT-service henviser til installation, konfiguration og opsætning af IT-infrastruktur, softwaresystemer, IT-udstyr mv. Forskellen er at IT-service indebærer brugen af forretningskristiske teknologier og løsninger med henblik på at forbedre virksomheden. I modsætning til IT-support omhandler det ikke overvågning og vedligeholdelse.
Hvad er forskellen mellem "IT-support" og IT-helpdesk?
I mange sammenhænge bruges IT-helpdesk og IT-support omskifteligt med hinanden. Selvom begge begreber beskæftiger sig med tekniskanlagte problematikker, er der forskel på dem. IT-support omhandler specifik hjælp til brugere/kunder med komplicerede tekniske problemer. Derimod omhandler IT-helpdesk hurtig hjælp til mindre komplicerede problemer såsom blå skærme fejl, overophedning, frosne computerskærme mv.
Hvad er IT-drift?
Overordnet omhandler IT-drift selve driften af hele IT-infrastrukturen og -miljøet hos den pågældende virksomhed, forening, organisation mv. Det indebærer administration, ajourføring, backup, opdatering, overvågning og vedligeholdelse af forretning kritiske og relevante netværk, servere, tekniske systemer og enheder. I de fleste tilfælde omhandler det outsourcing af IT-driften til en ekstern IT-samarbejdspartner.
Hvorfor outsource IT-drift?
For nogle virksomheder kan deres IT-løsninger være alt for besværlige og komplekse for dem at klare selv. Det er ikke alle, som har de nødvendige tekniske kompetencer og resurser til at drifte deres IT-infrastruktur selv. Det kan derfor være meget strategisk og kosteffektivt at outsource driften til en ekstern IT-partner.
Information
TripleIT ApS | CVR 29527784
Charlottenlund Stationsplads 2
2920 Charlottenlund
+45 4445 1585
[email protected]
Support
Hvis du har brug for support til nogle af vores ydelser kan du kontakte os:
Gazelle
